Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Pořízek, Jan
Pořízek, J. Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů on-line marketingu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se se zabývá modely pro stanovení hodnoty zákazníka a identi-fikací parametrů, které tuto hodnotu ovlivňují. Byla provedena analýza společnosti a identifikovány parametry do modelů vstupující. Na tomuto základě byl vybrán a následně modifikován model pro stanovení celoživotní hodnoty zákazníků společností fungujících na subskripčním modelu. Na základě výsledků byla následně sestavena doporučení pro využití hodnoty zákazníka při vyhodnocování efektivnosti online marketingových nástrojů.
Přístup CRM v konkrétním bankovním subjektu
Pirochová, Diana ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Petr, Rostislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na přístup k zákazníkům a udržování vztahů s nimi ze strany bankovního subjektu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu CRM a uvedením několika důvodu, proč tento systém využívat, jaké mohou být přínosy, ale také jaké mohou být bariéry implementace CRM. Dále se orientuje na hodnotu zákazníka a primárně na hodnotu pro zákazníka. Neméně důležitou částí je také spokojenost zákazníka a péče o něj. V praktické části této jsou tyto teoretické znalosti aplikovány na praktický příklad jednoho z bankovních subjektů na českém trhu. Na závěr práce jsou uvedena doporučení pro zlepšení.
Návrh strategie CRM ve vybrané společnosti
Gorolová, Pavlína ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Kociánová, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o filozofii řízení vztahů se zákazníky. Jejím hlavním cílem je analyzovat procesy v konkrétní společnosti a doporučit řešení ve vztahu k zákazníkům. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část seznámí čtenáře se základními pojmy řízení vztahů se zákazníky, jeho principy, vývojem a strategií. Dále věnuje pozornost zákazníkovi a jeho hodnotě. Metodická část vymezuje metodu analýzy, která je aplikována v praktické části. Ta se zaměřuje na konkrétní společnost, její představení a historii a věnuje se i analýzám vnějšího a vnitřního prostředí. V závěru této práce jsou uvedena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení.
Zavedení filosofie CRM v podniku v oblasti letecké dopravy
Pavelka, Jakub ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Konvalinka, Michal (oponent)
Cílem práce je definovat filosofii, jednotlivé fáze a nejdůležitější principy v budování řízení vztahů se zákazníky a jejich teoretické pojetí aplikovat ve vybrané společnosti na trhu letecké dopravy. Na základě identifikace míst a procesů, které mají na interakci zákazníka se společností nejvýraznější vliv, budou formulovány opatření, která jsou pro implementaci filosofie stěžejní.
Nové perspektivy uplatnění ICT v oblasti sledování a hodnocení vztahů zákazníka a poskytovatele v procesu obchodování
Chalupová, Naděžda
Práce se zabývá novými možnostmi využití informačních a komunikačních technologií (ICT -- Information and Communication Technologies) při sledování a hodnocení spotřebitele a jeho vztahu k poskytovateli. Spotřebitelem je myšlen každý nakupující bez ohledu na skutečnost, zda nakoupené produkty skutečně spotřebovává či nikoliv. V současném ekonomickém prostředí je zákazník ústředním bodem zájmu všech tržně se chovajících subjektů, proto je nutné, aby podniky dbaly na sledování, hodnocení a řízení vztahu se zákazníkem. S rychlým rozvojem ICT se firmám otevírají nové možnosti jak si provádění některých z těchto činností zjednodušit či tyto činnosti provádět zcela automatizovaně. V práci jsou zmapovány soudobé přístupy ke sledování interakcí subjektů účastnících se procesu obchodování a také současná situace jejich používání v podnicích jak v České republice, tak v Evropské unii. Jádro monitorování vztahů podnikatelských subjektů a jejich klientů tvoří analytické metody, jejichž principům, vlastnostem a možnostem použití je zde také věnována pozornost. Jednou z možností sledování a hodnocení vztahu se zákazníkem je stanovování hodnoty zákazníka, jíž je věnována stěžejní část práce. Nejprve jsou stručně rozebrány přístupy k jejímu stanovování, v nichž není příliš patrný odraz skutečnosti. Na základě tohoto omezení a s ohledem na reálnou dostupnost potřebných dat, byl navržen nový model stanovování ukazatele hodnoty zákazníka. V práci je přiblíženo, co se od této veličiny očekává a jaké jsou její výhody. Zejména jsou zde pak podrobněji rozebrány exaktní metody jejího výpočtu a možnosti interpretace získané hodnoty včetně jejího začlenění do softwarového systému pro podporu manažerského rozhodování.
Model kvantifikace hodnoty zákazníka
Souček, Martin
Disertační práce se věnuje problematice hodnoty zákazníka pro podnik, která náleží do oblasti řízení vztahů se zákazníky. Hlavní část práce se zaměřuje na návrh modelu kvantifikace hodnoty zákazníka. Samotnému návrhu předcházela realizace tří výzkumů. Dva kvantitativní výzkumy byly zaměřeny na poznání aktuální situace v oblasti řízení vztahů se zákazníky v České republice. Kvalitativní výzkum poskytl informace sloužící pro sestavení modelu. Na základě výzkumu byly navrženy vstupní parametry modelu a jejich zpracování prostřednictvím fuzzy logiky. Výsledný model poskytuje hodnocení zákazníků a jejich rozdělení do skupin. V rámci návrhu jsou diskutovány i modifikace odpovídající potřebám praxe. V závěru je navržený model aplikován na data z praxe.
Loyalty programs as a CRM tool used by airline
Demčáková, Vanda ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Věrnostní programy v letecké společnosti jako nástroj řízení vztahů se zákazníky popisuje důležitost koncepce řízení vztahů se zákazníky v dnešním silně konkurenčním prostředí a vysvětluje jednotlivé pojmy týkající se vztahu mezi společností a klienty jako hodnota, spokojenost a loajalita zákazníků. V praktické části jsou znalosti získané z teoretické části aplikovány na konkrétní letecké společnosti. Důraz je kladen na dotazníkové šetření sloužící k průzkumu spokojenosti s věrnostním programem OK Plus Partner. Odpovědi dotazníku jsou následně podrobena analýze a z její výsledků jsou společnosti navrhnuta doporučení ke zlepšení.
Využití technologií data mining v rámci interaktivního smlouvání v retailu
Waldmannová, Lenka ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití technologií data mining v rámci interaktivního smlouvání v retailu s bližším zaměřením na implementaci datových modelů a s tím souvisejících pravidel, která podporují interaktivní smlouvání se zákazníkem. Cílem diplomové práce je připravit návrhy datových modelů, výpočtů a pravidel, které vstupují do procesu smlouvání se zákazníkem. Připravené výstupy jsou užity v demo aplikaci "Smlouvání" a její aplikování je představeno na demonstračních příkladech. Práce je členěna do dvou hlavních oblastí -- teoretického vymezení práce a analytického zpracování. Do teoretického vymezení práce je zahrnuta rešerše dostupných prací (zdrojů), jejichž prostřednictvím budou charakterizovány jednotlivé tematické celky práce - Customer Intelligence, Customer Lifetime Value, Data mining, interaktivní marketing, vyjednávací techniky a nastavení ceny. Analytické zpracování je zaměřeno na praktické využití nabytých poznatků. Jedná se o výpočet vybraných hodnot, jejich zpracování a aplikace v rámci procesu smlouvání se zákazníkem. Na závěr budou vyhodnoceny získané výsledky, dosažení cíle a navrženy doporučení pro rozvoj nebo úpravu řešení. Očekávaným přínosem aplikace je její využití v rámci vyjednávání obchodníka se svými zákazníky, aniž by se realizovaným nákupem dostal obchod dohodnutou cenou pod své náklady. Jedná se o zajištění interakce, kdy je zákazníkovi umožněno vyjednávat o ceně zboží, ale zároveň obchodník zajistí, aby na smlouvané ceně neprodělal. Přínosem řešení je podpora spokojenosti zákazníka s ohledem na finanční zájmy maloobchodu.
CRM systém firmy Petrof
Bukačová, Marie-Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky u firmy PETROF. Teoretická část se nejprve zabývá problematikou spojenou se CRM a následně navazuje objasněním hodnoty zákazníka a hodnoty pro zákazníka. Teoretickou část uzavírají kapitoly týkající se B2B trhu. V praktické části je nejprve představena firma PETROF a její situace na trhu. Dále následuje analýza získaných poznatků a na základě jich vytvořená SWOT analýza podniku. Na závěr praktické části se práce zaměřuje na návrhy na zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
Building CRM in selected company
Bednárová, Lenka ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje definování CRM a dalších pojmů, vytvářením strategie a budování CRM. V rámci budování se rozebírá navazování vztahů se zákazníky, jich upevňování a rozvíjení, hodnota zákazníka pro podnik a hodnota pro zákazníka. Praktická část informuje o vybraném podniku a jeho zaměření na trhu, zjišťuje současný stav CRM v podniku a porovnává ho s prozákazníckym přístupem konkurence. Na základe získaných informací a objevených nedostatků, je cílem práce navrhnout doporučení pro zlepšení, které by zefektivnili proces řízení vztahů se zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.